4 yıllık üniversite okumuş insanlar kendini 4yıldır geliştirememiş ben 2 yıl okudum kendimi geliştiriyorum diye tatava yapıyorlar?

dostlar okumasaydınız. Neymiş herkes bizim mesleği yapıyor da bilmem neyde. Kendini geliştireydin hiç okumasaydı zorla okutturan mi vardı. Şirkette herkes bir havada hepsi özelden çıkmış bir şey bildikleri yok benim üstüme geliyorlar. Çok bir şey bildiğim için demiyorum 2 yıllık diye kötüleme yapıyorlar neden bizim mesleği yapıyor gibisinden

4 yıllık üniversite okumuş insanlar kendini 4yıldır geliştirememiş ben 2 yıl okudum kendimi geliştiriyorum diye tatava yapıyorlar?
Cevapla