Güncellemeler
+1 yıl
Ha birde şunu söyleyim pasaport ile dil bildiğim için yurt dışı seyahati yaptım sizin yapmadığınız çok şeyi yapıyorum
Dil biliyorum artı sporcuyum neden saymayayimki bir çok yetenek alanında basariliyim onlar sadece akademik olarak başarılar ben ise yetenek alanında basariliyim herkesin yeteneği ve becerisi farklı aşağılanmış kompleklerini anlamıyorum hayatında 🏅 madalya almamış kişiler komik durumdasınız ciddi ayrıca milli sporcuyum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Diplomanı aç bak 2 yıllık mezun mu 4 yıllık mezun mu yazıyor. Sen ne hissedersen hisset söz uçar yazı kalır
Kimseyi asagilamiyorum 🤣 asagilayani laflarimi sokarım k. bakmasin kimse
4 yıllık programa kayitliyim zaten mezun oluyorum seneye 🤣merak etme sen 4 yıllık mezunuyum demedim iyi oku kendimi onlara denk tutuyorum dedim sonuç olarak donanımlimiyim donanimliyim ona bakarım
4 yıllık okuyanlarda aşağılık kompleksi olduğunu nereden çıkardın acaba
2 yıllıklari kucumsemeleri yetiyor bence 🤣milli sporcu olmak kolay değil 🥰
Peki biz bu gereksiz bilgileri neremize sokalım? Gödümüze soksak rahatlar mısın? :D
Aşağılık kompleksi yapıp aşağılamaya çalışanlar sokabilir tatlim
O zaman sana başarılar dilerim, yağlamayı unutma kral, kanamasın... :D
Sonuç olarak onlarla eş olmuyorsun ama bana asıl boylr yapanlar komik geliyor
Evet aşağılık kompleksi demek karşı tarafı aşağılamak demek başka alanlarda başarılı olun göreyim ayrıca dgs ile lisans tamamlamada yapıyorum 🥰
Za daha şikayet edecektim 18 yaş altı diye :D
Bravo. hep böyle barışık ol kendin ile
Barışık biriyim kendimi geliştirmeyi seviyorum
Aşağılık kompleksine sen girmişsin daha çok
🤣🤣🤣🤣 ben herkesi aşağılayip kendimi tepeye cikarmiyorum
Bana ne aw