2 yıllık önlisans mezunum ama 4 yıllık mezunlardan kendimi eş değer sayıyorum neden mi?

Dil biliyorum artı sporcuyum neden saymayayimki bir çok yetenek alanında basariliyim onlar sadece akademik olarak başarılar ben ise yetenek alanında basariliyim herkesin yeteneği ve becerisi farklı aşağılanmış kompleklerini anlamıyorum hayatında 🏅 madalya almamış kişiler komik durumdasınız ciddi ayrıca milli sporcuyum

Güncellemeler
+1 yıl
Ha birde şunu söyleyim pasaport ile dil bildiğim için yurt dışı seyahati yaptım sizin yapmadığınız çok şeyi yapıyorum
2 yıllık önlisans mezunum ama 4 yıllık mezunlardan kendimi eş değer sayıyorum neden mi?
Cevapla