4 yıllık üniversite mezunlarının atanması neden daha zor?

Arkadaşlar ben 4 yıllık siyaset bilimi kamu yönetimi mezunuyum. Bütün ilanlarda 4 yıllıkların taban puanları daha yüksek. 4 yıllık okuyan 90 ile atanıyorsa 2 yıllık okuyan 77 ile atanabiliyor. Hem 4 yıllıkların sınavı 2 yıllıklara göre daha zor hemde atanması zor. Keşke 4 yıllık okuyacağıma 2 yıllık okusaydım sizcede öyle değilmi?
4 yıllık üniversite mezunlarının atanması neden daha zor?
Cevapla