İnşaat teknolojisi ön lisans bölümünü okumak sizce mantıklı mı? Özellikle bu bölümü okuyan veya okumuş arkadaşlar cevaplayabilirmi?

Bu bölüm ile ilgili bilgisi olanlar sorumu yanıtlayabilir mi? Bu bölüm okumak mantıklı mı? Okuyup diploma alan inşaat teknisyen oluyor. İş tanımı gereği teknisyen mühendisle birlikte çalışıp projeyi denetliyor ama gerçekte de bu durum böyle mi oluyor? İnşaat sektöründe ara eleman açığı fazla imiş bu nedenle kolay iş bulup tecrübe kazandıkça yüksek mevlalar kazanabiliyorlar mış. Yani duyumlarım böyle... peki bu gerçekten de böyle mi? Özellikle bu bölümü okuyup iş hayatına atılan arkadaşlar beni bilgiendirirlerse çok sevinirim...

İnşaat teknolojisi ön lisans bölümünü okumak sizce mantıklı mı? Özellikle bu bölümü okuyan veya okumuş arkadaşlar cevaplayabilirmi?
Cevapla