Yazılım mühendisliği için dgs sınavına girsem mi yoksa oyun geliştiricisi olarak devam mı etsem?

Oyun geliştiriyorum ve yazılım mühendisi olmayı çok istiyorum bölümümü yükseltsem mi yoksa iyi bir şirkete girip oyun geliştiricisi olarak devam mı etsem çok kararsız kaldım? Şu an kendim İngilizce öğreniyorum ve sonrasında Almanca öğreneceğim ayrıca yeni oyun motorları öğreniyorum

Yazılım mühendisliği için dgs sınavına girsem mi yoksa oyun geliştiricisi olarak devam mı etsem?
Cevapla