3 yıl emek verdim, sırf patronuma âşığım diye. Sizce onlar mı beni kaybetti, ben mi onları? Yokluğum belli olur mu?

27 yaşında bir ofiste hizmet elemanı olarak çalışmaktaydim. Altı ila yedi katlı ofisin temizliğini yapıyor, camlarını siliyor ve personele servis hizmeti veriyordum. Her sabah, istemeseler bile muhakkak kahve içtiklerini bildiğim için içenlere istemeden yapıp götürüyordum. Güleryüzlü ve yardımsever bir tavır sergiliyordum. Patronumun vahşi ırk bir kurt köpeği var ve her sabah yemeğini verip kafesini temizliyordum. Giyimime özen gösteriyordum ve bazen personele sürpriz yaparak kahvaltı hazırlıyordum. Bununla birlikte, fazla hassas ve duygusal bir yapım var. Patronuma karşı bir ilgim var ve her üzüldüğümde veya ağladığımda istifa veriyorum. Bu durumun işimi etkilememesi için kendimi kontrol etmeye çalışsamda olmadi bu kez kesin çıkıyorum işten. Yokluğum belli olur mu?

3 yıl emek verdim, sırf patronuma âşığım diye. Sizce onlar mı beni kaybetti, ben mi onları? Yokluğum belli olur mu?
Cevapla