AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Asla böyle bir düşünceye girme bence çünkü eşin de olsa baban da olsa kimseye güvenme. Bir gün ayrılırsanız ona muhtaç olma. Ne olacağını bilemezsin. İşin ve kendi gelirin mutlaka olsun bunu unutma kimseye güvenme.
Evlenince kadinlara çok iş düşüyor bence ztn kendi işini mi yapasin çocuğa mi bakasin ev işleriyle mi uğraşasin … annemden biliyorum
Erkek adam dediğin evine bakmalı. Neden her şey bizim üstümüze kalıyor?
@EtliButluBebek evet ama genelde böyle birde evlenince ztn iyice değişiyor çoğu kadini köle gibi kullaniyor ya
Normal bişi istediğiniz hocalarimız kadinın calistiği evde bereket olmaz diye söyliyor sorguladım düsundüm gercekten öyle siz evleneceğiniz kisinin geçinebileceği maaş alması lazım Hayırlı Eşler nasip olsun
İyi bir kazancım varsa asla eşimi çalıştırmam fakat ülkenin genel durumu malum. Sadece düğün yapmak bile bereden baksan 500 bini bulur.
Eşin bu duruma bir şey demiyorsa başka kimsenin ne dediğini önemsemene gerek yok.
Bence küçümsenecek bir şey kocandan para mı isteyeceksin kendi ayakların üzerinde durmak varken
öff kim küçümsiycek Allah aşkına kime ne senin çalışmamandan? kuruntu yapmışsın.
Keyf Senin, Hayat Senin. Ben "çalışmak aşkı" yla evladını başkalarına bırakanları küçümsüyorum 😊
Bu mantıkla erkek de aynı şeyi yapmış oluyor o zaman. Geçen bununla ilgili bir post bile paylaşılmıştı Instagram da.
@flawsome25 evi geçindirmek sorumluluğu erkeğin.
Hayır ikisinin
Evi geçindirmek hem meslek sahibi olmak hemde temiz tutmaktır
@flawsome25 peki çocuk o zaman mecburen bakıcı ve kreşlerin😊
Ya da tanıdık başka birileri bakar dede falan
@flawsome25 yetiştiren Sen olmadıkça çocuk yapmak boş bence.
Yarı zamanlı çalışabilir anne
Benim ablam öyle yapıyor. En büyük çocuğu 8 yaşında
@flawsome25 çocuk birine emanet büyümesin benim gayem. Kadın çalışır çalışmaz değil 😊
Çocuklar da gayet mutlular hiç evde yalnız değiller
@flawsome25 peki efendim. Ben kendimi anlatamıyorum sonuçta herkesin düşündüğü kendine saygılar iyi günler 😊
Değil. İnsanların psikolojisi bozuk be beyni yıkanmış. Sen onları takma.
Yarin bi aksilik oldu ve bosandn o zaman sıfır tecrübeyle garsonluk mu yapacaksn
Hayır hayatım bence eleştirilecek bir şey değil. Kocanın geliri iyiyse çalışmamayı tercih edebilirsin kendine guvenmeyen erkek de zaten evlenmesin
Evet küçümsenecek bir şey maalesef maddi durumun iyiyse ve eşinden para almayacaksan çalışma ama maddi olarak başkasına bağlı yaşanmaz hayat müşterektir bugün iyisin yarın me olacaksınız bilinmez kendi ayaklarının üstünde durmak zorundasın
Eşinin kazancı yeterli olursa çalışma zaten
Ama mesleğin falan var mu?
Ev kadını olmak da ayrı bi meziyet saygım sonsuz
Bence her kadın bekar da olsa evlilikte olsa iş hayatında olmali. En başta kendi ekonomik bağımsızlığı icin
erkek çalışmadığında kıyametleri koparırsınız ama zengin koca bulup onun sırtından geçinmeyi bilirsiniz sizde az değilsiniz haa
bu kadın milletide az değil ha zengin koca bulmak için yırtınırsınız onun cebinden geçinmeye bayılırsınız kendinizce kriter koyarsınız erkek şöyle olsun böyle olsun bu kadar maaşı olsun üniversite mezunu olmayan erkeklerin suratına bakmam yok efendim çalışmayan erkeğin suratına bakmam asgari ücretli erkeğin suratına bakmam kendinize gelince erkek bana bakacak ben çalışmayacağım yok ya? bir kere erkek niye sana baksın?
Akıllı kadınsın bence eşin çalışır sende mis gibi evinde çoluğuna çocuğuna eşine zaman ayırırsın, maddi yönden sıkıntın yoksa en doğru karar
Senin kararın evlenince çoluk çocukla zaten çalışmak çok zor oluyor sen kimseye bakma hayat senin
kendi paranı kendinin kazanmanın verdiği haz hiçbir şeyde yok
Değil ama bir başkasının eline muhtaç olmuş oluyorsun her ne kadar esin de olsa bu evlilik sonsuza kadar sürecek mi bilemezsin sonradan ortada kalma diye diyorlardır
küçümsenecek bir şey evet. parasını sömürcek bir enayi bulursan okay bu arada ama yinede onurlu bulmuyorum
Olabilir sizin görüşünüz bu da
Evlendiğinde buna gerek duymuyorsan eşinin durumu iyise tabikide çalışma enerjini eşine harca
Calismak zorundasin sana bakmaya mecbur mu adam
Evet mecbur yoksa da evlenmesin kadın kendine bakacaksa seni niye ceksin canının istediği ile takılır işine gelmedi mi yol verir istediğini alir yine hayatına o zaman, senle mi uğraşacak sen de yalnız yalnız yaşa bu zihniyetinle kadınlarla işin yok
@Denizakin27 aynen öyle kanki çok doğru demişsinn
küçümsenecek bişe yok aranızda anlaşıyorsanız sorun yok
Yavaş yavaş lüks olmaya başlıyor, yakında tam tersi olucak
Evet küçümsenecek bir şey
Koca parası yerim, keyfime bakarım diyorsun.
Milletin karışma hakkı yok.
Haklısın.
altın bileziğin varmış çalışmadıktan sonra istersen doktor ol silinmeye mahkumsun
calisma boş ver calismayan daha kiymetli
Neden öyle dedin kız
@cankirigim kiz goruyorz koclaari bir dediklerini iki etmiyor oylelerin
Bence kendilerine muhtac oldukları için
Hayır, tercih meselesi
Hayır değil tabi ki kim diyorsa işine baksın
Bu devirde tek maaşla geçinmek zor ama
Orası ayrı konu ama illa çalışacaksın diyemez kadının durumu uygunsa isterse ihtiyac varsa tabi çalışır destek olur ama zorlama olamaz hele de küçük çocuk varsa aslaa
Salla milleti koca parasi ye en güzeli
Huc de değil kendine rahatına bak en güzeli hem de
eşinin geliri iyiyse çalışma tabi
Koca parası ye çok tatlı
Senin kararın saygı duyarım
Çalışanlar zaten hem iş hem ev işi ile uğraşıyor ev hanımları daha rahat
Bu zamanda tek taraflı geçinilmez
Hyr üşenmekle alakalı
O da bir secim.. Neden olmasın ki!
hayır gayet normal bir istek
Hayat senin hayatın. İstediğini yapmakta özgürsün
İstediğini yaparsın kime ne bundan
Valla bende calişmak istemiyorum
Kocanın eline bakma.
Küçümsemek değil de eşine bağımlı olursun
Bağlansın iste ne güzel
Maddi olarak bir işe bağımlı olmak güzel değil sürekli ondan para mı isteyecek
Veririm ne var eşimi çalıştırmam öyle sağda solda mesleği varsa çalışır
Sen ne iş yapıyorsun
boş ver o gizli kalsın
İyi bir işinin olması lazım bunları demek için
Var merak etme
Evin olduktan sonra rahat geçirirsin bencr
1 zengin Koca
2 sağlam yatak lazim
Aksine bence daha iyi
normal bir talep
En güzeli gel evlenelim
Evleniyorum yakında
Tüh kaçırdık mutluluklar
Hayır ama neden calismicaksin evde korelirsin
Yoo neden milletin amelesi olayım mesleğin varsa bile millete hizmet edicem diye yorulacaksin evimle kocamla ilerde bebişim. olursa onunla ilgilenmek istiyorum. Enerjimi aileme harcayacağım istersem de çalışırım
Ben evlenmeden de çalışmak istemiyorum
Evde sıkılmayacak mısın tüm gün aynı
Değil
Değil tabiki tercih meselesi
Bende aynı çalışamam evlenirsem
Hayır değil
Ne okudun?
zengin koca istiyorum diyorsun yani
İsteyebilir sakıncası mı var? Ayrıca koca zengin olmasa da karısına evine bakmak zorunda yemiyorsa evlenmesin kadın ister çalışır istemez çalışmaz bu konuda zorlama yapılamaz. Hem evde hem İşte çalışmak zorunda değil!..
@Denizakin27 yoo haklısın ams kadın da kocasına bakmalı yemeği ütüsü vs vs
E yapmıyorlar mı yapıyorlar zaten
@Denizakin27 yapan yok çevremde. eşitlik ev işlerinde ortaklık diyor çalışanı çalışmayanı
Çalışıyorsa diyecek tabi ki kadın her şeyi nasıl yapsın tek başına el insaf
@Denizakin27 çalışmayan daha çok diyor
Tercih meselesi