Evlenince çalışmak istemiyorum. Herkes küçümsüyor. Bu küçümsenecek bir şey mi?

İstersen çalışırım ama çalışmak istemiyorum yani bı süre.. Evlenince çalışmak istemiyorum ev kadıni olmak istiyorum. Herkea küçümsüyor. Bu küçümsenecek bı şey mi?

Evlenince çalışmak istemiyorum. Herkes küçümsüyor. Bu küçümsenecek bir şey mi?
Cevapla