Eğitim hayatında çok başarılı olan kişilerin dış görünüşleri neden çok iyi olmuyor?

Eğitim hayatında çok başarılı kişiler güzel ve yakışıklı olmuyor büyük çoğunlukla... Dereceye giren öğrencilere bakın. Büyük çoğunluğu güzel/yakışıklı değil. Çok yüksek puanlı bölümleri kazananlar da genelde güzel, yakışıklı değil. Neden?

Eğitim hayatında çok başarılı olan kişilerin dış görünüşleri neden çok iyi olmuyor?
Cevapla