Gözlemlediğim kadarıyla çok güzel/yakışıklı insanlar dış görünüşe o kadar önem vermiyor sizce neden?

Gözlemlediğim kadarıyla çok güzel/yakışıklı insanlar dış görünüşe o kadar önem vermiyor sizce neden? Karakteri olsun kafasındalar hep, hiç önem vermiyor olmasalar da gözü çok da yükseklerde olmayan insanlar böylelerinin çoğu. Bunun sebebi iyi görünümlü insanların dış görünüşün insana bir artısının olmadığını fark ettikleri için mi sizce neden
Gözlemlediğim kadarıyla çok güzel/yakışıklı insanlar dış görünüşe o kadar önem vermiyor sizce neden?
Cevapla