Kasiyerlik yerine kuryelik mı yapsam , kuryelik zor mu?

Selam kasiyerim 20 bin TL alıyorum işim orta zorlukta.

-Motosiklet kullanmayı seviyorum kazancı da yüksek esnaf kuryenin İzmir de çok kışta olmuyor. Kafam çok karışık sizce istifa edip kurye mı olsam?

Kasiyerlik yerine kuryelik mı yapsam , kuryelik zor mu?
Cevapla