Selam kasiyerim 20 bin TL alıyorum işim orta zorlukta.
-Motosiklet kullanmayı seviyorum kazancı da yüksek esnaf kuryenin İzmir de çok kışta olmuyor. Kafam çok karışık sizce istifa edip kurye mı olsam?
Selam kasiyerim 20 bin TL alıyorum işim orta zorlukta.
-Motosiklet kullanmayı seviyorum kazancı da yüksek esnaf kuryenin İzmir de çok kışta olmuyor. Kafam çok karışık sizce istifa edip kurye mı olsam?
Ben bazen part time olarak çıkıyorum kuryelige kimse ile işin yok kimse ile diyaloğa girmiyorsun kendi işin gibi temiz 20k 2 haftada kuryelikte kendi yormadan çok rahat kazanırsın
Hangi firmada hangi ildesin?
Yemeksepeti tercih ettim ben çalışma saatlerini kendin seçme özgürlüğü olunca çünkü normal bir işte çalışıyorum ve istediğim zaman çıkabiliyordum. İşten çıktım şimdi muhtemelen kuryelik üzerinden bi süre devam ederim. Sakaryada yapıyorum ben hatta belki il bile değiştirim biraz kuryelik vs
Özelden mesaj attım ufak sorularım var cevap verirsen çok sevinirim lütfen
Cevap
3Cevap
Zor olabilir senin için… ama çok fazla kadın görüyorum ben artık. Denemelisin bence kazancı çok iyi.
Denemekte fayda var. Zorlanırsan tekrar kasiyerlik yaparsın
asansörüz yerlerde 5 6 kata falan çıkabiliyorsan yap
kasiyerlik daha cok zor
Kasiyer kal ölüme gitme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?