Asayişte polis olmak ayrıcalık mı? Başarı mı bu? Zor mu ya da? Mezun olur olmaz asla işe girmek mümkün mü?

Asayişte polis olmak ayrıcalık mı? Başarı mı bu? Zor mu ya da? Mezun olur olmaz asla işe girmek mümkün mü?
Asayişte polis olmak ayrıcalık mı? Başarı mı bu? Zor mu ya da? Mezun olur olmaz asla işe girmek mümkün mü?
Cevapla