Arkadaşlar eşim müşteri hizmetleri olarak calişiyor ama ben çok sinir olduğum bi mevzu var?

Misal işte yardıma ihtiyacı olduğunda kızlarda oluyor misal destek ekibinden kiz da var yardık ediyor.. canli zoom givi bir yer var orada telefon konuşur givi yardık aliyorlar. Ve eşim yardım aldiğinda aşiri sinir oluyorum istemiyorum abartiyormuyum sizce?
Arkadaşlar eşim müşteri hizmetleri olarak calişiyor ama ben çok sinir olduğum bi mevzu var?
Cevapla