Arkadaşlar eşim müşteri hizmetleri olarak calişiyor ama bir olaya gicik oldum?

Şöyle whatssappde gruplari var orada molaya cikmak istendiğinde soruyorlar bir kiz daha cikmak istemiş sanirim eşim ondan önce cikti kiz da eşime sen geldikten sonra yazarmisin diye yazmiş, eşimde evet yazmiş bence hiç gerek yoktu geldiğinde geldim demesi yeterli olurdu…. Eşim bana gösterdi yalniş anlama bak dedi tamam dedim ilk başta bir şey yok dedim tebessüm etti seni seviyorum dedi.. neuse sonra gicik oldum dedim geldim demen yeterliydi bana düşünemedim cokmu kötü şimdi dedi yok dedim gittim.. sizce tavrımda ve düşüncemde abartiyormuyum?
Arkadaşlar eşim müşteri hizmetleri olarak calişiyor ama bir olaya gicik oldum?
Cevapla