Yediğimin içtiğimin tadı tuzu kalmadı. Bu sınav iyi biter mi sahiden?

Yks’ye 3. girişim olacak. Önceki 2 yıl hiçbir şekilde çalışmadan girdim sınava. Haliyle aile birincide sussa da ikincide sokağa attı kavgalar vs. Geçen yaz ölmek için yalvarıyordum Allaha. Bu yıl her gün kütüphaneye gittim çalıştım çabaladım emek verdim. Bir aksilik olmazsa Allahın izniyle yapacağımı biliyorum. Yine de yazın yaşadıklarım öyle bir travma bıraktı ki korkuyorum ister istemez. Hukuk kazanmak istiyorum sadece. Nerede hangi devlet üni hiç önemi yok. Bu evi terk etmek istiyorum. Psikolojik olarak bugün biraz çöküğüm. Hem bitsin gitsin istiyorum hem de kaygılanıyorum. Sınav değil ailem stres yaratıyor üstümde. Sınava 2 hafta kala geçmişi başıma kakıp ağlattılar. Çok vicdansızlar. Sizin de böyle kötü zamanlardan çıktığını oldu mu? Bu üniversite sınavı belası kazanılıyor dimi en sonunda? Emekleri Allah boşa götürmüyor dimi🥲😔

Yediğimin içtiğimin tadı tuzu kalmadı. Bu sınav iyi biter mi sahiden?
Cevapla