Genel olarak soruyorum. Benim sorularima profesyonelce cevap vermeyin allah aşkına oyle olsa googldan bakardim. Beyninizi kalbinizi kullanip cevap verin📌
1 yaştan sonra hiçbir şey anlamıyorum ya gerçekten insan ölümü özlüyor ki anlamsız değil gerçekten anlamsız yani ölüm o kadar tatlı bir şey geliyor ki Aslı büyükçe gerçekten ağırlaşıyor
dünya 2010lu yıllara girdikten sonra yavaşca bozmaya başladı 90-2010 arası 20 yıl en güzel zamanlardı muhtemelen, genel olarak eskiden her şey daha kaliteliydi şimdi müzik endüstrisi bile berbat
Kalmamış haklısın ama bi umut işte yaşıyorsak hâlâ bir umut vardır o tadı tuzu kendimiz bir şekilde tatlandırmamız gerekmez mi yoksa bu hayat nasıl böyle devam eder edemez..
2020de de her seyin tadi tuzu kalmamis gibi hissediyordum 2023te de. yani simdi nasil her seyin tadi tuzu kalmadiysa 2025te de 2023 guzeldi ya vs diyecegiz demek ki hayatlarimiz hicbir zaman bir adim one gitmiyor