Yani evlenebilecek yaş işe girip yatırım yapacak yaşta tekrar üniversite okunacak yaş mı bilmiyorum ama öyle şansım var.
Bu konuda karar verme konusunda çok zorlanıyorum var mı sizin öneriniz?
Yani evlenebilecek yaş işe girip yatırım yapacak yaşta tekrar üniversite okunacak yaş mı bilmiyorum ama öyle şansım var.
Bu konuda karar verme konusunda çok zorlanıyorum var mı sizin öneriniz?
Niye bu kadar yüceltiyorsunuz evliliği 23 yaş erken zaten evlilik için bakma arkadaşların çevren evlendiyse emin ol senin yaptığın çok çok daha değerli yaşı yok okumanın ve daha çok gençsin 40 yaşında 60 yaşında okuyan da var
Dimi off bana baskı uyguluyorlar evlen diye (ailem hariç) bende istemiyorum açıkçası 1 yıl BİM gibi bır yerde çalışıp dershane parası çıkarıp rahat bir sınav yılı geçirerek haledeceğimi düşünüyorum hedefim yüksek
Sakın bu yaşta evlilik gibi bir hataya düşme
Okuluna bak hedefine kariyerine bak
Millet marifet sanıyor erken yaşta evlenmeyi
Hedefin nedir
Herkes hala okuyor musun yeter falan diyor canımı sıkıyorlar
Duymazdan gelen yaşın kaç da sanki o lafı söyleyebiliyorlar. Onu söyleyenler bir halt olamamış insanlar
Evet öyle teşekkür ederim 😘
Valla ben de 21 imde başladım üniversiteye arkadaş 26 sında başlayacak geç olsun güzel olsun hala genciz
Haklısın zamanı yok böyle şeylerin evet genç yaşlar yani
Şimdi eğer evlenince de okuabilecegini düşünüyorsan evlenince de okuyabilirsin
Ama yok ben kurulu düzenimi bozamam dersen de go girl derim okumanın yaşı yok👍
Evlenince okurum sorun yok ama evlenince okumamı isteyecek erkek sayısı çok az ondan dolayı soğuk bakıyorum 30 yaşında kariyeri olan biri olsam evlenmek benim için problem yaratmaz diye düşünüyorum
Olsun yaa nasipte ne varsa o oluyor
Cevap
3Cevap
Okumanın da yaşı yok evliliğinde okumak birinci planın olsun
Evet öyle istiyorum ama erkekler pek taraftar olmuyor
Haklısın teşekkür ederim
Knk cok geç, kpss girsene
Sana göre geç
Önce ağzını toparla kimine göre geç kimine göre değil
Ben yaptım sonuçta hayatını etkileyecek bir şey
Ne yaptınız üniversiteye mı gittiniz
Ben evde falan yapamıyorum 1 yıl bimde çalışıp dershane parası çıkarıp rahat sınav yılı geçirmek istiyorum çünkü ailemin desteği yok
Ben evde deneme falan yapamıyorum bu yıl biraz denedim evde yapamıyorum yaa
Benim aile çok sıkıntılı zaten maddi açıdan zorlanıyorum bizim ulaşım da kötü uzak kalıyor yoksa bu yıl giderdim otobüs ücretimi bile dönmezler bizimkiler
*ödemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?