Arkadaşlar merhaba yaşım 20 oldu yks gircem eğer kazanamazsam ailem tekrar kalırsın diyor sizce çok mu geç kalırım?

Arkadaşlar merhabalar yaşım 20 oldu bu sene sınava gircem eğerko kazanamazsam tekrar hazırlansam çokmu kötü bir durum olur

Güncellemeler
1 yıl
kazandım bu arada teşeşkür ederim
Arkadaşlar merhaba yaşım 20 oldu yks gircem eğer kazanamazsam ailem tekrar kalırsın diyor sizce çok mu geç kalırım?
Cevapla