İnzivadan kasıt ne olabilir yahu inzivanin ne olduğunu mu anlaticam şimdi hepinize tek tek... yazın Google ye o size yardımcı olur yav zaten yorgunum yaşlandım yormayın beni aaa
İnzivaya çekilmek istiyorum sizce yaşım buna müsait mi?
İnaan içinde yapmayacaksan zaten. Kendine ait bir mağaran olacak, içinden geldiği zaman o mağaraya çekilip inziva yapacakson. Birde tefekküre girip arınmak var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Gayet müsait çekildim ben de 😅
İnsanı yoran, inziva ihtiyacı veren yaşından çok, yaşadıkları oluyor...
Umarım yaşından çok yaşlanmamışsındır.
Ruhum 80 gibi
Bu nasıl bir derttir, dermanı yoktur
Bedenimde değil, ruhumda sızı
Görünmez bir yara, acısı çoktur
İnzivanın yaşı mekanı olmaz. Olduğun yerde de inzivaya çekilip tefekküre girebilirsin
İnsan müsveddelerin olduğu hiçbir yerde bu mumkun değil
İnaan içinde yapmayacaksan zaten. Kendine ait bir mağaran olacak, içinden geldiği zaman o mağaraya çekilip inziva yapacakson. Birde tefekküre girip arınmak var
Valla benfr aynı yaştayım bende istiyom emeklilik hayatı
İnclnmişsin sen
😂😂😂
Ne iş yapıyorsun
Bunun yaşla ilgisi yok insan bazen kendisiyle başbaşa kalmak ister.
Ne yapacaksın inzivada? 100’lük Chivas alıp bana gel, detayları konuşuruz
Bir ayağın çukurda artık haklısın yaş olmuş 31 🙃🙃🙃
Ben çekildim artık rahatım sakinim, yaş 30 oldu benimde
Yaşla alakası yok yaşanmışlıklar
Ağzımıza etmişler
😀😀😀😀
Tek başına mi çekilecen
Tabikide
Öyle çok sıkıcı olur
Para varsa on numara olur
Yok ya parasız doğal Hayat yaşamak istiyorum
Nasıl yapacaksınız onu
Daha erken bu yaşta ne inzivası
Hayat yordu
Doğrudur ama mücadele etmek lazım
Mücadele etmekten anamız ağladı
Allah kolaylık versin
Çok erken ne yaşadın bu kadar
Hayatıma artı ağzıma ettiler
Konuşmak istermisin
Anlattıklarım senin yaşına ağır gelebilir
Eyvallah
Küçük bi kasabaya yerleş
Elbette müsait kendi başına kalmak iyidir.
İstiyorsan çekilebilirsin
Biran önce inzivaya çekil burada vakit kaybetme
inzivadan maksat nedir peki?
İnsanlardan uzak tek başima küçük doğal bir ortamda yaşamak
yapabilirsin yaşla alakası yok bence.
🤣 Daha dur ne yaşadın
Olabilir neden olmasın
Tam yaşındasın
bunu yapabilirsen ne mutlu sana
ne kadar süreliğine
Ömür boyu
pek mümkün ve gerçekçi değil
Çekil yaşla alakası yok
Abazanlik etmen için mi 😂
Yok inzivaya çekilelim birlikte 😅😅😅
Bir erkekle inzivaya çekilmek mi Allah yazdıysa bozsun
😅😅😅 doğru zaten bu derde erkek sokmuş birde baş başa
35 den sonra bence
Tam yaşındasın bence 😉
Nasıl bir inziva bu
Gec bile kalmissin:)
Napcan
keyfine göre takıl
İnzivadan kasıt?
Gayet müsait. Çekilebilirsin.
Yanlızlık sana ağır gelmesin
Müsait
Beraber çekilelim inzivaya ne dersin 😅😅
Aman eksik ol 😏
Sen kaybedersin tatlım 😊
Neden?
Hayat b. m b. k çünkü
Anlat bi konuşalım merak ettim
Herkesin hayatını merak mı edersin?
Hayır ilginç bulduklarımı ve mesela sen inzivaya çekilecem dediğin için
Neyi mesela merak ettin
Seni bu noktaya getiren olayler nedir
Vardır herkesin hayatında ters giden şeyler işte... yorgunluğum 100 yıl uyusam geçmeyecek gibi
Fiziksel yorgunluk geçer ama psikolojik yorgunluğu atlatmak zor
Benzer bir dönemden geçtim bilirim
Aşk meşk mevzusu mu? Yoksa genel bi bıkkınlık mı?
Genel tükenmişlik
O zaman bi şehir değişikliği biraz farklı bir bölgede zaman geçirmek iyi gelebilir
Öyle düşünüyorum fakat sorumluluklarim var nasıl yapacağım bilmiyorum
Ne tür sorumluluklar?
Aile cs
Müsait
Tam yaşındasın