21 yaşındayım 22 olacağım sizce her şey için geç mi kaldım?

Çok bunalımdayım... bıktım
Güncellemeler
+1 yıl
18 yaşından beri psikolojik tedavi görüyorum hayatı anlamadan uçup gitti seneler 22 olacağım ama kendimi hala 17-18 hissediyorum.. depresyon zamanlarım başladığı zaman 1 seneyi aşkın devam ediyor (sebepsiz) anksiyete ve depresyon teşhisi konuldu. Üniversite hayalim vardı kendimi bunak gibi hissediyorum 21 yaşında mezun oldu herkes.. çevremdekiler geride kalmış gibi hissediyorum ve bu beni daha da dibe çekiyor
21 yaşındayım 22 olacağım sizce her şey için geç mi kaldım?
Cevapla