İk ümit verir gibi çağırdı cevap yok neden böyle yaptı?

3 senedir işsizim alanımda 2 senelik radyoloji okudum, görüşmeye gittim sizi bilerek çağırdım naptınız merak ettim dedi. Bende anlattım çağırsalarda deneyim sordular vs olmadı dedim. Farklı birimde de görev alırım Dr asistanlığı, kayıt kabul gibi dedim tamam öyle de degerlendircem dedi. 1 ay geçti cevap yok sonuçta boş bi cv var uzun zamandır işsiz bi aday var neden çağırdı o zaman ümit vermek değil mi bu moralim çok bozuk :(

İk ümit verir gibi çağırdı cevap yok neden böyle yaptı?
Cevapla