Hoslandigim adam en basta umut verip sonra arkadasiz dedi?

Merhaba. Ben tatil yerinde biriyle tanistim, yasi benden 8 9 yas buyuktu (29 yasinda). orda bana iste benim kafamdaki insansin, ayni sehirde yasiyo olsak seninle evlenmek isterdim vs tarzi konusuyordu. kendi sehirlerimize donduk. aradi konustuk genelde ama dun gece telefonla konusurken bana ailemle ilgili bir kac soru sordu, annemle babamin ayri olusundan maddi problemlerden biraz bahsettim neyse sonra d ona dedim ki, keske ayni sehirde olsaydik ben seni arkadas olarak da cok sevdim. o da demesin mi ben de arkadas olarak ayni sehirde olmayi isterdim zaten dedim ya cok iyi birisin diye. ben sizce sorayim mi simdi bu cocuga ben senden hoslaniyo gibiyim sana karsi nasil davranmaliyim falan filan diye, yoksa ben arkadas dedim diye mi oyle demis?
Hoslandigim adam en basta umut verip sonra arkadasiz dedi?
Cevapla