2. mezuna kalmak?

arkadaşlar sizce 2. mezun mantıklı bi karar mı gerçi şu an başka çarem de yok ama. pilotaj istiyorum 5k ile alıyor ve ben şu an hedeften çok çok uzağım düzgün çalışmadım mallık ettim biliyorum çok kötü bi durumda da değilim yerleşsem yerleşirim 500-600kdan bile yerleşenler var. ama çevre baskısından çekiniyorum sonuçta yerleşince 1 milyondan bile yerleşsen "başarılı" sayılıyosun bak üniyi kazandı deniyo hakkında ama yerleşmezsen kazanamadı başarısız falan deniyo ben bu çevre baskısından çokk çekiniyorum ailem çok bi şey demez sadece biraz üzülürler ama yanımdalar... sizce napmalı bilmiyorum berbat hissediyorum 18 yaşındayım bikaç aya 19 olucam bi şeyler için çok mu geç

2. mezuna kalmak?
Cevapla