Açık öğretim tıbbi sekreterlik yazıp bir sene daha sınava çalışıp radyoloji yazmali miyim?

Ben küçüklükten beri hep psikoloji istemiştim ama artık ülkenin şartları kötüye gidince önü açık iki yıllık atanması kolay bölüm tercih edeceğim ve bu sene sınava gireceğim. Tyt netlerim çok kötü 30 bandında filan çalışmaya elimde olmayan sebeplerden dolayı çok geç başladım bu sene sınava girip açık öğretim tıbbi sekreterlik yazıp seneye tekrardan hazırlanıp örgün bir şekilde radyoloji okuyayım diyorum mezun olur olmaz kpss ye çalışacağım ama malûm bu kamu tasarruf paketi ve bu kadar fazla tıbbi sekreter alımı yapmaları gelecek seneleri nasıl etkiler ve size dediğim gibi bu yolu izlemek mantıklı olur mu?

Açık öğretim tıbbi sekreterlik yazıp bir sene daha sınava çalışıp radyoloji yazmali miyim?
Cevapla