Hemşirelik okuyorum psikolojiye geçmek istiyorum?

Ben hemşirelik 2. Sınıfım şu an ama başladığımdan beri hiç mutlu değilim bir gün okula mutlu geldiğimi bilmiyorum her gün stajda öğle aralarında agliyorum stajdan gelince eve ağliyorum zaten ea mezunuyum sadece sinavda puanım yettiği için sectim ama çok pişmanım hiç bana göre değilmiş onu anlıyorum zaten derslerin çoğundan kalıyorum bu bölümü bitirsem bile en az 1 2 yılım uzayacak ondan da önemlisi mutlu değilim ve lütfen tavsiye verirken iş olanaklarını görmezden gelin üniversite bitirince çalışmayı düşünmüyorum işim hazır durumum iyi sadece diploma için bitirmek istiyorum

Hemşirelik okuyorum psikolojiye geçmek istiyorum?
Cevapla