İş ararken bayan olarak kötü şeylerle karşılaşıyorum sizce neden?

Merhaba. İşin olsadan iş başvurularına bakıyordum. Bir tane emlak sektörü çay kahve temizlik için bayan arıyormuş. Sadece tıklayıp başvurdum. İşveren beni aradı. İşte tamam yüz yüze konuşalım dedim. Pazartesi Salı olur dedi. Telimi aldı. Wattsapdan bana ben sizi arabayla alırım filan dedi. Cvp vermedim. Bir kere daha başıma geldi bu durum. Bayan arıyoruz diye arabayla gezilecek kişi arıyorlar heralde. Adam in mi cin mi ben nerden tanıyorum da arabasına bineceğim. Görüşleriniz?

İş ararken bayan olarak kötü şeylerle karşılaşıyorum sizce neden?
Cevapla