Nişanlım çalışmamı istiyor ama çalışınca daha mutsuz oluyorum. Çalışmamı istemekte haklı mı?

Gerçekten vasıflı çalışabilsem kendi ayaklarım üstünde durmak isterim. Ama mobbingli kötü şartli işlerde çalışınca eve geldiğimde suratsız yüzümümü görsün adam.
Ev borcuna girme durumumuz var kentsel dönüşümünden aylık 7.5 ödemeyi yaparsın benden bekleme diyorum. Kendin çalış ben sana para vermem böyle yaptığın için diyor rahatlığa alışma diyor.
Nişanlım çalışmamı istiyor ama çalışınca daha mutsuz oluyorum. Çalışmamı istemekte haklı mı?
Cevapla