“Zihin, onu kullanmak isteyen insanın hizmetine sunulmuş bir araçtır.”
"Albert Einstein"

“Zihin, onu kullanmak isteyen insanın hizmetine sunulmuş bir araçtır.”
"Albert Einstein"

Tabii ki şu anda bile normal bir insandan tıpla alakalı çok bilgiye sahibim mesela test sonuçlarını okuyabiliyorum MR sonuçlarını tıptaki terimleri Bir de tıp fakültesini kazanırsam profesörlüğe kadar yükselmek istiyorum hepsi Veli olmak istiyorum
Turkiyede zekaya ihtiyac yok. Kamuya atanmis memurlar nasil olsa calismasakta, zekayi kullanmasakta maas her ay tıkır tıkır yatiyor diye zekalarini gectim fiziksel olarak bile surdan suraya hareket etmeye zorlamıyorlar kendilerini.
Ozel olarak calisanlarda biraz kendilerini göstermek, öne çıkmak durumunda kalsalarda burada da zeka yerine reklam onemli. Reklami iyi yapacaksın, digerlerinden az calissan da cok calismis algisi olusturacaksin (belki burada zeka devreye girebilir ya da kurnazlik diyelim biz buna) her yaptigin seyi de ben yaptım diyerek goze sokacaksin.
Turkiyede bu isler boyle. Zekayla hareket edecek pek alan yok, bunu denesen de s*l*k yerine konuyorsun zaten. Bu ulkede ne kadar cakallik, kurnazlik, cok lafla az iş yaparsan o kadar zekisin.
Zekanın nerde nasıl kullanılacağını bilmek, onu doğru yönlendirmek , kullanabilmek ve besleyebilmek öne çıkarmak için yeterli sanırım.
Doğrusun✅🌺
teşekkürler hocam 😊
Rica ederim☺️💚
Eic için teşekkür ederim🙌👍😊
Rica ederim🌺
Çalışma hayatımda zekamdan dolayı bu konumdayım zaten.
👏🏻👏🏻
Cevap
18Cevap
Kesinlikle evet, çalışma hayatında zeka çok önemli bir kavram işleri eksiksiz ve zamanında bitiren, dakik ve hızlı olan bir personel işverence de tutulandır, daha çabuk terfi alır ve kariyerinin basamaklarını çok hızlı çıkabilir...
✅✅
Evet ben zekaya daha çok değer veriyorum her zaman için.. ama iş hayatında soruyorsak maalesef adalet yok bu ülkede.. gerçekten hak ettiği yere gelemiyor çoğu insan ya da hak ettiği değeri göremiyorlar ne yazık ki
Evet kariyer anlamında maalesef öyle😌
Daha önceden çalıştım zeka olmaktan ziyade iletişim kuvvetli olması, ve aynı zamanda insan ilişkilerinin çok iyi olması gerekiyor bir iş ortamında seviliyorsanız herkes size el üstünde tutar yüzü gülüyorsa insanlara siz yanına gittiğinizde Bence en büyük zenginlik bu demektir.
👏🏻👏🏻👏🏻
☺️☺️
Bunu değişik zamanlarda gösterdim ve zorlanılan anlarda başvurulan biriyim. Fark şu ki çoğu kişi gördüm bildiğini esirgeyen amaaan banane diyen, ben asla bunu tasvip etmedim. Ne kadar deneyim ve bilgim varsa paylaşmayı seçtim
Bilgi paylaştıkça çoğalır mantığı👏🏻💯
Su istimal etmesinler de dikkat✅
Aktif bir çalışma hayatım olmadı, olduğu dönemde fena değildim 😄
Olduğunda başarabildin bunu harika💚🍀
Bunu gösterdim. İş yerimden ayrılalı 8 sene oldu hala işine geri dön derler zaman zaman
Vaayy harikasın💚💐🌺
Yok burada tamamen torpille dayı ile öne çıkılabiliyor 😂😂
Haklılık payın var☺️
Çıkıyorum zaten. İş yerinde bir çok şeye farklı çözümler buluyorum.
👏🏻👏🏻💯
İşte erkeklerin hem daha başarılı hemde daha fazla maaş alma sebebi bunun yanın risk alabilme ve strese rağmen mücadele edebilme azmi
Erkek kadın diye ayırmak çok doğru olmaz bende iş hayatımdayım maaş durumu statüye göre çalıştığım yerde ben idari kadrodayım😌risk stres dengededir her zamanda bende🍀
Yok bazı feministler Olayı cinsiyetciliğe çekiyorda ondan dedim Bundan dolayıymış daha az maaş alma sebebi diye Sadece asıl sebebini söyledim.
O tartışmalar banada anlamsız geliyor. Statü eğitim deneyim bunlar öncelikli faktördür.👍🏻
Tabi ki Bunun yanında araştırmalar Kadınların refah temelli haraket etmeye meyilli olduklarını gösteriyor. Yani ağır sorumluluk ve yük altına girmeyi tercih etmiyorlar Risk almayı uygun bulmuyor ortada iki yöntem varsa büyük oranda rahat olan tarafı seçmeyi hhedefliyorlarken Erkekler Çıkıntılık yapma meyili fazla gösteriyor Pazarlık yapma kabiliyetleri yüksek Risk almaktan çekinmiyor İşin sonunda kazanç varsa Streslide yorucuda meşakatlide olsa O yolu yöntemi seçmekten alı koymuyor kendini Bide Hamilelik ve aile durumu mevcut Kadınlar bu gibi nedenlerden ötürü Mecburen işi aksatmak zorunda kalıyorlar Sadece Kardan başka bir şey önemsemeyen Şirketler ise Bu gibi durumlardan dolayı Erkekleri daha tercih edilebilir buluyor Daha fazla ön plana çıkarıyor Çünkü Erkeğin devamlı başarıyı sürdürme olanağı daha da mümkün
Doğru diyorsun ✅katılıyorum benim çalıştığım yerde o kaygı yok kurumsal oldukça bir yer
Eyvallah 👍 Misal kendimden örnek vereyim Optisyenim gözlükcü ve yarı göz doktoru gibi düşün Okudum ama ya gidip maaşlı çalışacaktım ya da İşletmemi açacaktım. Ama sermaye Lağzımdı. Gittim trendyolda Kargocu oldum oldukca yorucu meşakatli nefes nefese bir iştir. Tabi sürekli herşeyin fiyatı yükseliyor ama Elinde ki Malında değeri yükseliyor Araç aldım tabi dağıtmak içinde lazım kendi araban olmalı O zaman Fiat doblo 160.000 tl idi 1 sene kan ter içinde kimi zaman soğukta Uğraştık arabanın borcu bitti derken Araba oldu 560.000 tl gittim sattım Biriktirdiklerimide koydum Açtım Şimdi kendi İşletmem var. Kimseye eyvallahım yok Patron benim 😎 Aylık 200.000 - 300.000 kazanç İş desen aşırı rahat oturup bacak bacak üstüne atıyorum saatlerce Günlük 4-5 müşteri gelsin yeter Bi gözlük 1500-8000 tl arası Koltuğa kuruluyorum Film seyrediyorum oyun oynuyorum çay yemek arada bi müşteriyi 10-15 dk ağırlıyorum seç çerçeveyi seç camı Koy makineye kes ver hadi güle güle sonra yine yatış 😎😎👍🤣 Ama terlemeden milletin müdürün ağız kokusunu çekmeden kargo götürdüğüm müşterinin peşinde nefes nefese kalmadan Olmayacaktı Yine risk almadan acaba olur mu diye çekinerek Bu refaha kavuşamazdım. Oh kebap şimdi
Tebrik ederim zekasını kullanana saygım sonsuz👍🏻
👍
Her zaman çıktım, çıkarım, çıkacağım🤪
Helal💐👏🏻💚
Evet ama şu sıralar zekamı kullanamıyorum😃
Tıkanıyor bazen ahaha hatlar karışabiliyor😂😂💐
Genelde öyle bilinirim.
✅💯
Evet gayet✨
Teşekkürler☺️
İdari kadrodayım 😌
Hayır
Çıkıyorum zaten övünmek gibi olmasın 😂
Ne güzel devamlı olsun✨
Anahtarcida çalışırken oyleydim
✅✅
25 senedir iş hayatındayım. Böyle hırslarım olmadı
Hırs kendini yıpratmadıkça dozunda iyidir kariyerde zirveyi isteyene👌🏻✅
Şükür zirveyi gördüm. Allah herkese yaşatsın
Amin ne güzel👏🏻
Sizin istekleriniz nedir iş hayatında
Genelde istediğim yerdeyim mutluyum oldukça daha da zirveye taşımaya devam💪🏻
Kadınların başarılı olması çok hoşuma gidiyor.
✅💪🏻
💐💐💐
Çok şükür diyeyim
hep onun sayesinde ayakta kaldım
✅✅
Pratik zekamla hep ön plandayım
Kesinlikle
☀️☀️
hep öyle oldu ki
💯👏🏻👏🏻
Zekan yoksa calisamazsin😁
Çalışırsın ama sonuçta çıkacak belli🙃
Zekan kadar iş çıkarırsın☺️
✅👌🏻
😉
Düşünüyorum tabisii
💐☀️💪🏻
Öndeyim zaten
👏🏻👏🏻
Evet öne çıktığımı düşünüyorum
Zekasızım ben
Vardır o sen keşfettikçe çıkar💐☀️
Her zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?