2 yıllık bölüm okuyanlar daha mı kolay atanıyor?

Puanım 4 yıllık bölüme yetiyor ama atanabilmek için 2 yıllık bölüm mü okumalıyım? Daha mı doğru olur?

2 yıllık bölüm okuyanlar daha mı kolay atanıyor?
Cevapla