Üniversitede hocayım ve kız öğrencilerle nasıl iletişim kurmam gerektiğinden emin değilim. Sizce nasıl olmalı?

Ben kız/erkek fark etmeksizin güler yüzlü ve kibar konuşan biriyim. Genelde siz diye hitap ediyorum. Ama birçok meslektaşım kızlara selam vermememi, gülümsemememi, aşırı mesafeli olmamı öneriyor. Böyle mi olmalı?

Üniversitede hocayım ve kız öğrencilerle nasıl iletişim kurmam gerektiğinden emin değilim. Sizce nasıl olmalı?
Cevapla