Telaşlanıp çok kötü bir şey yaptım gorevime bişey olur mu?

Arkadaşlar ben Kütahya'ya atandım. belgelerimi gönderdim fakat mal beyan formunu imzalamayı unuttum atandığım yerde ablam yasiyor ablama formun ciktisjni alıp imzalayarak bakanlığa teslim etmesini istedim. onlarda dediğimi yapıp. teslim ettiler adam benim imzalamadığı anlayıp ablamları azarlamış gorevime bişey olur mu çok kötüyüm şu an
Telaşlanıp çok kötü bir şey yaptım gorevime bişey olur mu?
Cevapla