edebıyatı es gec radyo tv es gec besyo su an zor atanma vs bence 2 yıl paramedık daha mantıklı. Anestezı bolumunun de artık eskısı gıbı bır degerı kalmadı
alakası yok yanı 4 yıl okuyup bos oturanlar cok gordum ınan bana alakası yok kı sende benım gıbı dusunuyorsun. Insanların ne dusundugune bakma karar verıp pesınden gıtmelısın
Eziklesinler bu benim kendi düşüncem bence 4 yıllık ta hem yaşın geçiyor o 4 yılı 4 yılda da bitiremiyosun eğer kalırsan uzatsan oldu sana 5 yıl sonra kpss çalış ataması da yok zaten o yaştan sonra kaldın ortada bende şu an sağlık bölümü okuyorum ataması da var 2 yıl bi zaman kaybı değil bence hem yaşım gitmiyor hemde atanma olasılığım daha yüksek ayrıca illa 4 yıllık istiyorsan 4 yıllığa DGS ile geçiş te yapabiliyosun bence bu mantıklı ben ayy ye girmedim bile direkt tut ye girip sağlık yazdm 2 yıllık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sağlık dsha iyi diğerlerinde iş bulman zor atanmak daha zor
Yav biliyorum da millet 2 seneliği ezikliyor kpss değilde yks calısıyom bende
2 senelige ben de sıcak bakmıyorum iyi iş imkanı olan bölüm kazanmaya calisiyorum
O 4 senelikler 2 şenliklerde beter
2 seneliklerden beter
Benim yazdıgım 4 senelikler 2 seneliklerden beter dimi kdksjskwks
Aynen öyle
Ula sınav geldi çattı sen hala karar veremedin mi ahahha
Ahahahhahhahaha evet shhssjkakaka ders calısıyom
Allah kahretsin
Sözelde anca 70 k yaoabiliyorum yardım ettğğğ
Eşit Ağırlıktan 70 k yapsan iyi şeyler olur da sınıf öğretmenliği gibi ama sözelden 70 k bir işe yaramaz
Ea dan yapamam matematiğim yok :(
İşte o yüzden radyo tv felan ya da edebiyat mı okusam hiç olmadı besyoya mı hazırlansam geri kalan ayda dedim özel eğitim gelicek gibi durmuyor çünkü
Sen yavastan influencer olma çalışmalarına başla
edebıyatı es gec radyo tv es gec besyo su an zor atanma vs bence 2 yıl paramedık daha mantıklı. Anestezı bolumunun de artık eskısı gıbı bır degerı kalmadı
Yav biliyorum da millet 2 seneliği ezikliyor kpss değilde yks calısıyom bende Ne biliyim normalde paramediktim yani
alakası yok yanı 4 yıl okuyup bos oturanlar cok gordum ınan bana alakası yok kı sende benım gıbı dusunuyorsun. Insanların ne dusundugune bakma karar verıp pesınden gıtmelısın
Ya bilmiyorum özel eğitim için çalışıyordum öğretmenlik istiyor canım böyle sevmediğiö işide yapmak istemiyorum bilmiyorum kafam o kadar karısıkki
Bence 2 senelik sağlık alanı
Yav biliyorum da millet 2 seneliği ezikliyor kpss değilde yks calısıyom bende
Eziklesinler bu benim kendi düşüncem bence 4 yıllık ta hem yaşın geçiyor o 4 yılı 4 yılda da bitiremiyosun eğer kalırsan uzatsan oldu sana 5 yıl sonra kpss çalış ataması da yok zaten o yaştan sonra kaldın ortada bende şu an sağlık bölümü okuyorum ataması da var 2 yıl bi zaman kaybı değil bence hem yaşım gitmiyor hemde atanma olasılığım daha yüksek ayrıca illa 4 yıllık istiyorsan 4 yıllığa DGS ile geçiş te yapabiliyosun bence bu mantıklı ben ayy ye girmedim bile direkt tut ye girip sağlık yazdm 2 yıllık
Paramedik