4 yıllık Sağlık Yönetimi mi yoksa 2 yıllık Anestezi ya da Paramedik mi 👾?

Hangisi daha iyi sizce? 😇
Güncellemeler
+1 yıl
Nedeniyle birlikte yazarsanız sevinirim.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok kararsızım sağlık yönetimi okuyup okumamak konusunda. Mesela bir işletme mezunu iş bulması için kendini geliştirmeli dil bilmeli felan bu bölüm mezunlarıda iş bulabilmek için ayrıyeten bir çaba harcıyor mu yoksa mezun olunca iş hemen hazır mı? Ya da ne biliyim bir öğretmenlik gibi kpss lerde mi sürünüyor. Teşekkürler
4 yıllık Sağlık Yönetimi mi yoksa 2 yıllık Anestezi ya da Paramedik mi 👾?
Cevapla