Lakin o "ikinci emir" hiç gelmedi. 1 yıl boyunca hiç bir şeye elimi sürmedim.
Bu seferde" sen bize hiç bir iş yapmıyorsun" dediler. Çıkardılar.
Siz olsanız ne yapardınız?
Lakin o "ikinci emir" hiç gelmedi. 1 yıl boyunca hiç bir şeye elimi sürmedim.
Bu seferde" sen bize hiç bir iş yapmıyorsun" dediler. Çıkardılar.
Siz olsanız ne yapardınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Lan zaten ben atanınca benden daha yüksek bir mevki yok herkes itaat edecek biri derse keserim onu
İnşallah atanırsın
İş neydi. Nasıl elini sürmedin sabah akşam oturdun mu
Evet dokunma demişlerdi
Makine Mühendisiyim
1yıl boyunca hemde :)
Aynen...
Senin hiç bir yetkin yok da dediler... Ben de yetkim yokmuş diye işçilere söyledim film orada koptu
Vur deyince öldürmüssün nasıl dayandın 1yıl. İnsan duramaz birkere otur otur nereye kadar. İnsiyatif almalıydın
Yetkim yokmuş zaten yetkim olmadığını söyleyince işçiler de sallamadı.
Nerde calisiyordun ne isi yapiyordun
Özel bir fabrikada mühendistim
Makine mi
Kac yillik tecrube var
Şu an 10
Muhendis olup ta bir seye karismamak saçma geldi
Bana da...
Mqkine muhendisi mi
Evet
Nasil yorucu mu haftqsonu da mesai var mi
Beyaz yaka haftasonu çalışmaz ancak dediğim sebepten ötürü artık orada çalışmıyorum
Özel sirketlerde haftq sonu da mesai oluyor bazen. Ayrıca mavi yaka da olabiliyor makina mühendisi
1 yıl iyi dayanmışlar yine sana
Sen olsan nasıl davranırdın? Yani hiç bir şeye karışma ne demek?
İnsan biraz girişimci olue awk, şunu da ben alayım, şöyle yardım eder der. Ne yapabilirim diye sorar
Onlar neden hiç bir şeye karışma diyor o halde?
Kafana göre iş yapma diye
Ben de yapmadım o zaman sorun nerde?
Çalışan mekanizmayı kafana göre işletirsen bozarsın. Yetkili olan gelir şöyle yapın der, sen gidip öyle yapmayın böyle yapın dersen iş bozulur.
Kafana göre takılmakla hiç bir iş yapmamak aynı şey mi sence
O zaman kafana göre iş yapma demeleri gerekmez miydi?
Hiç bir şeye karışma yerine?
Sen kendini sorgula, özeleştiri yap. Herhangi bir katkın oldu mu? Yardımcı olmak için çabaladın mı?
Ben yaklaşık 25 senedir kendimi sorguluyorum. Ama yardımı reddedene neden çaba sarfedeyim onu anlamadım
Akrabanla veya dostnla muhattab olmuyorsun ki, Maaş aldığın çalıştığın yer orası.
Zaten açık açık sordular biz sana maaş ödüyoruz sen hiç bir şey yapmıyorsun diye...
Ben de siz dediniz dedim yapma diye...
söylerim açık açık
Ne dersin?
siz böyle dediniz derim