İşe başladığınızda " ikinci bir emre kadar hiç bir şeye karışma" deseler tepkiniz ne olurdu?

Lakin o "ikinci emir" hiç gelmedi. 1 yıl boyunca hiç bir şeye elimi sürmedim.

Bu seferde" sen bize hiç bir iş yapmıyorsun" dediler. Çıkardılar.

Siz olsanız ne yapardınız?

İşe başladığınızda " ikinci bir emre kadar hiç bir şeye karışma" deseler tepkiniz ne olurdu?
Cevapla