Dün gece 12 de mail atmış, bir kişinin mailine istinaden , benden bilgi istemiş vs..
Ben mecbur muyum ona bilgi vermeye? Resmi tatil.. zaten salı günü bile çalıştım idari izin sayıldığı halde. İnsanı enayi yerine koyuyorlar.
Dün gece 12 de mail atmış, bir kişinin mailine istinaden , benden bilgi istemiş vs..
Ben mecbur muyum ona bilgi vermeye? Resmi tatil.. zaten salı günü bile çalıştım idari izin sayıldığı halde. İnsanı enayi yerine koyuyorlar.
Ben mesai sonrası işle alakalı telefonlara ve wp mesajlarına bile bakmıyorum.
Telefon bana ait, hat bana ait, faturayı da ben ödüyorum. İstediğim şekilde kullanırım kimse de karışamaz.
Cevap
2Cevap
Resmi tatilde mexbir degilsin aslinda.. ogretmenmisin
Ben dönerim, sen naptın
Bisi yazmadım
Beklesin
Eee ne yaptin
Bisi yazmadım
Beklesin
Görmedim dersin herkes biliyir tatil olduğunu
sağlarım
Kendinden çok taviz verirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?