12 yıldır hayatim yok ne düşünüyorsunuz?

Askere gitmedim oy yatmadın hiç çalışmadım üniversite gitmedim araba kullanmadım ehliyet almadım pasaport çıkartmadım 1 arkadaşım olmadı hiç sevgilim olmayacak hiç evlenmeyeceğim hiç yurt dışı göremeyeceğim araba ya da ehliyet almayacağım lise bir terkim şu an işim yok evde takılıyorum kendimi beğenmiyorum sorumluluk alamıyorum Bir hayal de kurmuyorum hiç kimseden ve hiçbir şeyden beklentim veya amacım yok siz ne düşünüyorsunuz 12 yıldır odamdan çıkmıyorum.
12 yıldır hayatim yok ne düşünüyorsunuz?
Cevapla