Askere gitmedim oy yatmadın hiç çalışmadım üniversite gitmedim araba kullanmadım ehliyet almadım pasaport çıkartmadım 1 arkadaşım olmadı hiç sevgilim olmayacak hiç evlenmeyeceğim hiç yurt dışı göremeyeceğim araba ya da ehliyet almayacağım lise bir terkim şu an işim yok evde takılıyorum kendimi beğenmiyorum sorumluluk alamıyorum Bir hayal de kurmuyorum hiç kimseden ve hiçbir şeyden beklentim veya amacım yok siz ne düşünüyorsunuz 12 yıldır odamdan çıkmıyorum.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Oh 😂 hayalimdeki hayatı yaşıyorsun kardeşim. Rahata alışmışsın.
Ben senin gibi yaşamak istesem.
Ev kirası
Mutfak masrafı
Faturalar
Ve daha sayamadığım diğer giderler
Sokaklara düşerim valla. Kim karşılayacak bunları. 😂😂
İyisin iyi 😂
Hayalindeki hayat dişlerini kaybetmek mi kilo almak mı göbekli yaşamak mı hep uzun süre evden dışarı çıkmamak mı
İyisin iyi mi çocuk resmen komada gibi 😂😂😂
Komik mi
@herhangibr herkes senin gibi özel hayat mı dusunuyor?
Evden çıkma diye kafana silah dayayan birisi varsa zor tabi. Bi yolunu bul ve polisi ara.
Böyle biri yoksa , neyden şikayet ettiğini anlayamadım🖒
Ya evden dışarı çıkmak istersen ayakların nereye götürecek seni anlamıyorsun ki
Yol Bilmem iz Bilmem kendimi beğenmem zorlanıyorum biri gitmekte evden başka gidecek mi barınacak yerim mi var
Güzel kardeşim. Bu dediklerin bende de yoktu. Hâlâ da çok bir şeye sahip değilim. Ama çok şükür bir şeylerin mücadelesini veriyorum.
Sana tavsiyem öncelikle bir niyet et. Bu ehliyet almak olabilir. Ya da bir iş bulmak olabilir. Ama önce karar ver ve şu dört duvar arasından bi çık. kendine en kısa zamanda bir iş bul. Nerede olduğuna bakma. İnternetten ilanlara başvuru yapabilirsin. Sonrası Allah yardım eder. Çalış. En anzından çalışmaya çalış. Bak göreceksin yodaşın çoğalacak, nece arkadaşlıklar kuracaksın. Ve daha neler olacak kimse tahmin edemez. Bu şekilde ise varabileceğin hiçbir sonuç yok
İş bulsak lise bir terkim eğitim durumum yok işi küçümseyeceğim aldığım parayı küçümseyeceğim kendimi küçümseyeceğim ne yapacağım sanki 17 milyarla bir şeye hevesim mi var hayat enerjim gitmiş ben hiçbir şey mutlu edemez
@Herhangibr ya cevabını okudukça gülesim gelio 💖😂
@nsnsnejejejej Niye insanlar acı çektikçe görmek hoşuna mı gidiyor Benim de sen öldükçe gülesim gelir
Hayır cidden şenlik sorun değil özür dilerim sadece cevap komigime kaçtı
Durumuna üzüldüm umarım hayatın düzelir
Komikse biz de Gülek he çok üzüldün 😂
Hem benim sorunum değil hem cevabin komigime kaçtı bu ne perhiz bu ne lahana tursusu
Sen başlamadan bitirmişin olayı kardeşim.
Sen şimdi bir işim yok, ehliyetim yok, hayatım yok, evden çıkmıyorum dedin.
Şimdi de diyorsun ki 17 binle ne yapcam. Bu ülkenin yarısına yakını bu parayla birşeyler yapmaya çalışıyor. Yapıyor demiyorum farkındaysan. Yapmaya çalışıyor diyorum. Peki çalışıyor da ne mi oluyor. Dört duvar arasında Psikolojisi bozulmuyor. Yalnız kalmıyor. Dişleri falan dökülmüyor. Servet kazanmıyor belki ama Çalışıyoruz, koşturuyoruz çok şükür diyor ve hayatına devam ediyor.
@nsnsnejejejej
Gülme ben de gülüyom😂 ayıptır
@Herhangibr ya soruya cevap verme bildirimi gördükçe gülüyom
Benim özgüvenim hiç olmadı ve hiç bir şeye heves etmedim lise okumayinca bilgisayara alışınca herşeye uzak yabancı ve geri kaldım benim için sevgili bile Atatürk'ün dünyaya gelmesi kadar ihtimal. Soruyorum 17 bin napicam BİM de mi yiyem şok da mı a101 de mi ne yani? Neye hevesim var? Ne işe yarayacak? Tamam işte ben bilgisayar sevdim istediğim yerdeyim demek ki ben çalışsam çalışmadan zaten her türlü kendimi sevmicem dışlıcam herşeyden alıkoycam belli ki. Ben 30 gün kendimi bir hiç uğruna yormak 1 gün tatil yapmak ne yani ne? Çok mu mutlu olcam sevcem mi kendimi ne yani?
@herhangibr gül Gül eğlen arkadaslarina hava at şöyle bir canım var de size göre hoş tabi herşeyin tadına baktınız size hoş gelir arkadaşlarınızı anlatmayı unutmayın Bu hikayeyi şöyle bir s*alak var deyin
O zaman şikayet etmeye de hakkın yok kardeşim. Bak gördün mü. Demekki kendi tercihinmis bu hayat
canım değilsin üşengecsin
S*lak değilsin knk usengeçsin
Benim tercihim değil ister istemez oldu bu ailede doğunca sorumsuz anne babaya sahip olunca kendi hatalarına düşünce anladın mı ister istemez Ben artık çalışsam da çalışmasam da kafamı toplayamam bu gerçek hep kendimi ezikleyeceğim o ne olacak
@nsnsnejejejej yerimde sen ol sen üşenme kafanı topla hadi hayata karış
@nsnsnejejejej sana niye mesaj atamıyorum?
Takip atmadigin için
Kendi aranızda kutlama mi yapacaksınız bı de?
Eğer daha da gülmek istiyorsanız başka hikayelerde anlatabilirim 😂
Benim lise 1 platonigim şu an iki çocuklu bir ana bende hayattan kendimden kaçıyorum ne kadar komik değil mi 😂
12 yıldır depresyondasin yani. Seni buna iten ne oldu onu düşün ve çözüm yolları ara
Lise 1 terk kusurun birken 10 olması hayatın seni yutması her şeye geri uzak yabancı kalmak ve bunu bence çözüm yolunda yok
Açıktan okuyabilirsin
He tam adamına söyledin 🤣🤣🤣
Mazallah evlenirim bir de bu hızla 🤣
Sen yaparsın çünkü senin sevgin de varr azmin de varr
Kendi bile inanmıyor 🤣
Senin sorunun hayatını değiştirmek senin elinde ne düşünelim
Benimde elimde değil ki bende kendi varligimdan haberdar degilim
Nasıl elinde değil knk? Sakat falan değilsen gayette senin kontrolünde her şey
Benim kendi varlığından canımdan haberim yok sosyal olayım
Boş hislerinin arkasına saklanmayi tercih ediyorsun korkaklık bu ve iğrenç bir durum
Aynen kanka lise okumadım diye sırf kendimi hayattan cezalandırıyorum değil mi? Lise bir terksin asgari ücrette bir işe başla herhangi bir iş yap işe kendini küçümseme hayata karış benim için oldukça zor sosyalleş her gün dışarıda ol Bir avuç para on yedi bin ne yapacağını bile bilmiyorsun bu mu hayat?
Herkesin hayatı böyle hayata ilk atıldıkları zaman sen korkaklık edip annenin çatısı altında yaşamaya alışmışsın kusura bakma berbat bir şey bu adam ol artık kalk kendi yolunda yuru
Sana diyorum ya benim kendi varlığımdan bile haberim yok Ne anlatıyorsun? Karıya koşacağıma sorumluluk alacağıma annemin etekleri altına saklandım oldu mu mutlu oldun mu? Herkes senin gibi hayatımı yaşıyor sanki berbat bir hayatmış aynen kanka 12 yıl konforun içinde kal sonra asgari ücretli bir işe gir işi küçümseme kendini küçümseme parayı küçümseme 30 gün kendini yor bir hiç uğruna değil mi Ne kadar güzel
Vay be yoluma bak 💩 yolu 😂😂
Sen rahatsiz misin ne yaparsan yap koca bir bebek gibi annenin altında yaşamaktan daha iyi olur kaç yaşında adamsın sağlıklı bir düşünce yapın yok gibi tedavi olmalısın bence senin yaşadığın hayat değil onu bil
Sana bu hale gelirken ne düşündüğümu ne yaşadığımi görmeden sana kolay geliyor tabi.. Bana kalırsa asgari ücretle çalışıp ömür boyu işten eve evden işe gelip öyle sosyal olamayacaktım zaten sen hastasin! Ben kendim yetişkin hissetmiyorum kaç yaşında adamsın diyor bir de. He tedavi olunca Kıvanç Tatlıtuğ gibi oluyordum değil mi? Senin yaşadığın hayat da hayat yani doğ buyu oku iş yap evlen çocuk yap gez hayat dediğin bu de mi sana göre?
Ne yaşamış olursan ol elin ayağın tuttuğu sürece böyle yaşamanın hiçbir bahanesi yok senin hoşuna gidiyor belli ki bahanelerin arkasına sığınıp duruyorsun
Ben sorumluluk alacak hayata karışacak kapasitede değilim hiçbir zaman hiçbir şeyin kaldıramazdı buna hayat beni yuttu her şey yabancı uzak geri kaldım özgüvenim yok kendimi sevmişliğim yok kendi ayaklarım üzerinde duramam güçsüzüm beynim gitti Sen eziksin diyor her şeye geri uzak kaldın kim 12 sene konforda yaşadıktan sonra kendini oradan oraya atar ben istesemde sorumluluk alamam millet için bir kızla evlenmek dünyanın en güzel şeyi bana sadece uzakdan izlediğim korku. Sana göre yaşamayana göre bahane hep zaten beni bir gunlugune Ben ol bakalım görürüz o zaman bahaneyi
Evde hayatın nasıl geçiyor peki?
Bilgisayar başında her şeyi izliyorum her şeyi takip ediyorum başkalarına hayatlarını mastürbasyon yapıyorum kola bağımlısıyım internet bağımlısıyım internetten her şeyi izliyorum 16 yaşından beri şu an 28 oldu bir baktım 12 sene geçmis sabah kalkarım kahvaltı yaparım bilgisayarda oyalanırım annemden para alır markete giderim eve gelir bir güzel yerim müzik dinlerim film izlerim yatarım gündemi takip ederim uyurum bu şekilde ve aşırı keyifli zevk alıyorum asıl başkaların yaşadığı hayatı gördükçe korkularla yüzleşiyorum
orada mısın?
Böyle olman kendine koyduğun sınırlar yüzünden ama yavaş yavaş adımlarla bunun içinden çıkabilirsin
Özelden konuşabilir miyiz?
Kendimi sevmiyorum ki olur ama faydası olur mu bilmiyorum
Tabiki olur bilgisayardan falan yapabileceğin bir iş falanda bulabilirsin mutlaka herkes için bir şeyler var dünyada kendi sınırların içinden çıkmaya cesaret edemezsen asla öğrenemezsin ama
Bence faydası olmaz çünkü ben kimleri dinlemedim benim yanımda beni zorla dışarı atacak biri olmadıktan sonra asla çalışmak isteyen kim
Beni bu kadar çekinmeninnedeni ne? utandığın neler var?
İstek attım mesaj atılmıyor ilk sen at.. kendini sevmiyorum istediğim görünümde eğitim durumunda değilim Bir sürü fiziksel sorunlarım var Ben her şeyden çekinirim utanırım kızdan bile hayatıma hiçbir kızın yüzüne bile bakmadım o atmadım askere gitmedim hiç çalışmadım kendime eksik hissettim
ohhhhh ne güzel hayatmışşş 🤣🤣🤣🤣🤣
Ya bi de bana sor
Seni evde nasıl barındiriyor ailen
Başka gidecek yerim mi var?
Nasıl başardın bunu?
😂😂😂
Sen de bu ailede de o Sen de yanlış eğitim Sen de Başar bunu
@nsnsnejejejej komik bir şey varsa söyle bizde Gülek
Ya bişey dicem bna inandirici gelmiyor dediğin çok olağan dışı gibi
Aile önemli tabii ki dediğin gibi.
Gel 1 günlügune ben ol o zaman açık adres vereyim gel bak halime ben 2012 senesinden beri böyleyim herkes benim gibi hayati saliyor mu?
Bişey dicem engel bir durumun mu var yoksa
Kafadan engellim var herkes gibi çalışmak okumak sevgili yapmak evlenmek gezmek yerine ben de bilgisayar oynamaktan evde takılmaktan hoşlanıyorum tek sorunum bu
Yaş kaç
Bağimlisin
27 yaşındayım pazar günü 28 olacagim ve 16 yaşından beri böyleyim 2012 yılından beri 12 yıldır yani hiç dışarı çıkmıyorum hiç çalışmıyorum hiç dişimi bile fırçalamıyorum zayıflayamadım sesim çocuk gibi saçım kötü sorumluluk alamam lise bir terkim hiçbir işte çalışamam hiçbir hayal de kuramam
Ne diyim piskiyatriyr gut
Gitsemde yine eve dönüyorum asosyalikden hoşlanıyorum psikiyatri ilaç verip başından salıp ne yapacak başka diskoya mi götürecek