Bir yöneticinin, mazaret ve şikayet değil, çözüm istiyorum, bana ne kadar sorun gelirse, işinizde o kadar kötüsünüzdür demesi?

Mobing midir, doğru mudur?
Bir yöneticinin, mazaret ve şikayet değil, çözüm istiyorum, bana ne kadar sorun gelirse, işinizde o kadar kötüsünüzdür demesi?
Cevapla