Edebiyat ve Türkçe arasındaki ayrımı karıştıran taraf mısınız yoksa ayırt edebilen tarafta mısınız?

Lisede edebiyat öğretmeni arkadaşlar da TYT, AYT için anlatabiliyor ve gördüğüm kadarıyla bu durum da bu iki dersin ayrımını yapamayacak duruma getiriyor insanları.

Güncellemeler
+1 yıl
Öncelikle neyin ayrımını yapamıyorsun deyip aklı sıra laf sokmaya çalışan vatandaş kendi alanımı bilmeyecek kadar aptal değilim (Yorumunu beni engellediği için kaldırdım.) ama sen okumuş olduğunu idrak edemeyecek kadar belli ki gerizekâlı birisin. Yani ayrımını ya yap ya da bilmiyorum de ki bilip bilmemiş olduğunu görelim. Ki açıklama kısmında ne yazmışım? "TYT ve AYT için edebiyat öğretmeni arkadaşlar da anlattığı için ayrımını karıştıran tonla kişi var. " Bunu diyen biri mantıken ayrımını da
Güncellemeler
+1 yıl
Yapar ki soruyor. Ayrımı şuradan kaynaklı :Türkçe dersi edebiyatçı arkadaşlar anlatmak zorunda değildir ama bilmek zorundadır. Edebiyat öğretmeni biri yazarları, eserleri, edebî türleri, söz sanatlarını, akımları ve dönemleri vs. anlatmakla yükümlü. Türkçe ise sadece Türkçe gramerini kapsar ama onlar da Kpss'nin ÖABT sınavında yeni edebiyat, eski edebiyat, halk edebiyatı, çocuk edebiyatı, eski Türk dilinin başlarından sorumlu. Ki edebiyatta çocuk edebiyatı diye bir ders yoktur ki Türkçeci
Edebiyat ve Türkçe arasındaki ayrımı karıştıran taraf mısınız yoksa ayırt edebilen tarafta mısınız?
Cevapla