Çalıştığım yerde benden önceki için keşke tekrar gelse dediler bu ne demek?

Evet bir senedir çalışıyorum ve pek iyi değil aramız ama işimi hakkıyla yapıyorum yapmaya da çalışıyorum bu sabah benden önce burada çalışan kişi için yok onun yerini kimse tutamaz yok tekrar gelmez mi acaba yok gittikten sonra bile bu şekilde anilmak çok iyi bir izlenim bıraktığının kanıtı falan dedi öbürü de aynen öyle onun yeri ayrı valla deyip destekledi o kadar alındım ki yanımda ben gideyim o gelsin madem diyecktim de demedim tuttum kendimi bana ayıp değil mi bu

Çalıştığım yerde benden önceki için keşke tekrar gelse dediler bu ne demek?
Cevapla