AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
Millet 40 yaşında okul okuyor
Daha geç yaşta okuyanlar başlayanlar var
Emekli olduktan sonra başlayan bile var.
Geç değil bu yaşlar erken yaşlar.
Hayir tabiki her zaman okunabilir
Geç değil bence benim amcam 50 yaşında üniversite okudu okumanın yaşı yok kesinlikle.
hayır niye geç olsun her yaşta okunabilir bunun yaşı mı var
O yaşlarda yok ama geç değil neden geç olsun ki gayet genç bir hiç birsey için geç kalınmış değil
İstediğin şey ise asla geç değil erken gidince de bi şey olmuyor merak etme
25 yaşında başladım. 3 sınıfım.
hangi bölüm
Yönetim bilişim sistemleri
Anladım umarım başarılı olursunuz alaninizfa
İnşallah diyelim
Insallah
Ben bu sene başladın geç biraz ama geç değil
yaşınız kaç
Yaş 24
Hangi bölümm
Halkala ilişkiler
4 yıl
Memnun musunuz bolumden
Bölüm güzel de ataması çok az
Anladm hakkımızda hayırlısı simdi ne yapiyorsunuz
Kpss ye hazırlanıyorum ve üniversite gidiyorum bir çıkmaz sa dükkan var onu açar işlerinin
Anladım hayırlısı önemli olan çabalayıp dua etmek sonra işimizi Allah a birakmak
Aynen Allah hayırlı bir iş ve rizik versin cümlemize
Aminn
Her şey gönlünce olsun not lazım olursa SMS atabilirsin ya da kafana takılan bi soru coğrafya ve tarih de iyiyim yardımcı olabilirim isterseniz
23 yaşında başlamıştı bizim sınıftan biri
hangi bölüm
Muhasebe ve vergi uygulamaları
Memnun musunuz bolumden
Pek değil
örgün için evet, açık için hayır
örgün için niye evet
🤔
niye öyle bişey demişim ben de anlamadım
zaten bir çok bölümden 24-26 yaşında mezun oluyorsun.
sen kendini hazır hissediyorsan sorun olacağını zanletmiyorum.
tek sıkıntı maddiyat
maddi olarak güçlü dayanağın varsa olur, yoksa hemçalışıp hem okumak için çok motivasyon ve enerjiye ihtiyacın var
Evet dofru söylüyorsunuz
Maalesef
Ben 22 yaşında başlamıştım
hangi bölüm
Maliye
Memnun kaldınız mı bolumden
Hayır kesinlikle kalmadım istemediğin bölümü okuma ben biraz da eğlenmek gezmek için okudum ama şu an okuyan insanin değeri yok ülkede
sağlık bölümü öyle değil gibi sanki
Hayır değil. Sağlık okuyacaksan olur
Evet
O zaman bir şey diyemem
O yaşta 3 çocuğu olanlar var
Ne alaka 18inde de doğuran var
Yani o yaşta okuyan görmedim
Dünya gormemissin o zaman
Sen oku da görsünler.. görelim
Sen görmesen de olur biliyor musun
Seni ne göreceğim zaten.. ozaman a kadar vazgeçersin zaten okumaktan😁
Sen ne yapıyorsun yasin kaç
Ben 18 im den beri çalışıyorum yaş 32.. şu an okuyarak benim aldığım parayı alacaksan oku yoksa okumak para etmiyor sanki artık
Allah yardımcınız olsun okuyanlar in
Sağ ol ama toksik de olma yani insanlara karşı saçma sapan yorumlar yapma abi kaç yaş küçüğüm senden saçma sapan yorumlar yaptın bana
Benden sana tavsiye şimdiden bir yerden tutunmaya başla hani saçma sapan değil sadece olanı bir tane söylüyorum tercih senin hayat senin hayat sana ne gösterir bilemem ama ne gösteriyorsa benim için en doğrusunu en güzelini göstersin amacım seni kötülemek değil yani 23'ünden 24'ünden sonra okuyan görmediğim için sana yorum yaptım genelde o yaşta okumayanlar evlenmiş ailesini kurmuş olursun demek istediğim bu Sanırım sen yanlış anladın kusura bakma
O zamana kadar okumaktan vazgeçersin falan da dedin abi
Ben 31 yaşındayım ve hazırlanıyorum.
Değil sadece hem çalışıp hem okumak zorlar biraz
Evet, geç bir yaş. Biyolojik olarak düşün.
2 sene mezuna kaldim 20 yim
E biraz gec ama duzelir takma kafana
Hayirr asla gec degill calis ve girr
Yani erken sayılmaz ama geç degil
Nedne geç olsun kız yaşlı başlı insanlar geliyor
Sınıfımda 45 yaşında insalar var ne geçi
Ben gittim kendini tanımış olursan harika olur
Bence yasta sinir yok çok güzel 60,70 yaşında okuyanlar var
Ben 30 da başlayabilirim 🤣
dalga mı gectin anlamadım
Yok ciddiyim liseyi açıktan okudum üniversite kaldı
Yorumları okursan aslında normal bu 18de üniversiteye başlayıp işsiz kalan da var önemli olan akıllıca davranabilmekte
23 te başladım, 27 de bitirdim.
Hangi bölüm
Tarih
Simdi ne yapıyorsunuz
Şimdilik çalışmıyorum. Polislik denedim olmadı.
Hayırlısı olsun abi canını sıkma dua et Allahtan ümit kesilmez çabala
Amin, hepimiz için hayırlısı olsun.
Amin amin
Kesinlikle geç diye bir şey yok
Ben o yaşta başladım pişman değilim
ne okudunuz
Hukuk okudum
Ne guzell
Darısı sana
Vazgeçme asla
Unutma ;
Savaşta galibiyet sadece vazgeçmeyenindir
Çok teşekkür ederim değerli sözleriniz icin
Ricalar
okumanın yaşı yoktur
Ben varım, soruları alabilirim.
kaçta başladınız angi bölüm
Var evet.
Ben de 23 de gidicem inşallah orada sacmalamazlar
Çoğu sınıf arkadaşın yaşıtın veya büyüğün olacak. 😂
Emin misin abi
Evet rahat ol hedefin ne?
Ebelik galiba abi emin degilim
İnşallah kazanırsın. 🙏
Insallah stres yüzünden hep bu yasa kadar olmadı yönetemiyorum birturlu sadece sınavda da degil yönetemiyorum ve direkt sınava bile girmek istemiyorum fazla bi stres yani ama eni sonu gidiyorum orası ayrı konu owbwis
Yaparsın ya ben sana inanıyorum ben üni okumadım ama çevremdekiler öyle diyor. Burcun ne bu arada?
Insallah. Boga senin
Boğa benimde yükselen burcun ne?
Terazi seninki ne
Balık benim teraziler sağlığına dikkat etmeli bu sene. Kendine iyi bak bence sınav çalışmadığın vakitler ksde misin hep?
İnanmıyorum burca abi ben ya yok hek burada degilim
Laflarız istersen arkadaş olalım dicektim ders çalışmadığın zaman konuşuruz ksden.
Olr
Okeey
Az önce yanlışlıkla takip etmiştim engellemişsin galiba
Ay pardon. 😂
60da başlayan var
Geç değil
Geç değil
kampüslerde dolu
Asla gec degil
Geç değil
Gec bencee
Var evet
Yok Allah yardımcın olsun
Hayır değil
Ben 21 de başladım
Normal
Geç değil
Degil
Bence değil
Evet ben tanıyorum
40' yaşında var
Neden geç olsun
Sen öyle diyorsan öyledir
Hayır geç değil.
Okumanın yaşı yok
Bizim sınıfta var.
Var çok var
Evet ne var bunda
hayır değil
Benn
Yaş kaç tamm
23..
ne okuyorsun
Ben geç degil inanki
Değişir