Bölümüm ingilizce (psikoloji) 1. sınıfım not ortalamam 1. dönem 2.46 sizce iyi mi?

Derslerde başta çok zorlanmıştım
Bölümüm ingilizce (psikoloji) 1. sınıfım not ortalamam 1. dönem 2.46 sizce iyi mi?
Cevapla