2. Sınıfım tm girişli psikoloji okuyorum geçiş yapmak istiyorum merkezi puan ile girdiğim sene karşısında dolmadı yazan?

Arkadaşlar iyi geceler merkezi puan ile yatay geçiş yapmayı düşünüyorum, karşısında kontenjanı dolmayan yerleri yazıp geçiş yapma şansım var mı bilgisi olan aydınlatırsa çok sevinirim
2. Sınıfım tm girişli psikoloji okuyorum geçiş yapmak istiyorum merkezi puan ile girdiğim sene karşısında dolmadı yazan?
Cevapla