Psikoloji bölümü 3. sınıf öğrencisiyim, ortalamam 2.73. Sizce 4. sınıfta 3'e çıkarabilir miyim?

Merhaba ben psikoloji bölümü 3. sınıf öğrencisiyim hocalarım çok zorluyor ortalamam şu an 2.73 sizce nasıl 4. sınıfta 3e çıkarabilir miyim

Psikoloji bölümü 3. sınıf öğrencisiyim, ortalamam 2.73. Sizce 4. sınıfta 3'e çıkarabilir miyim?
Cevapla