Stajer olarak başvurduğum yere sonrası için maaş konusunu nasıl açarım?

Stajer olarak 20-30 yere başvurdum biri döner herhalde diye yarısı olumlu olarak döndü. Bu kadarını ben de beklemiyordum. Son sınıf öğrencisiyim ve birkaç aya işe dönüşmesini istiyorum. Konuştuğum şirketler de böyle düşünüyor. Maaş konusunu nasıl açabilirim? Çünkü hangisine gitmem gerektiğini bilmiyorum şu an.

Stajer olarak başvurduğum yere sonrası için maaş konusunu nasıl açarım?
Cevapla