İş yerindeki mobing ve zorbalıklara dayanamıyorum artık ne yapmam gerekiyor?

Herkese selam işe başlayalı 4 Ay oldu fakat artık işin saçmalığından ve ortamdaki mobingden ve zorbaliktsn kafayı yemek üzereyim başka iş bulmadan çıkmak istemiyorum fakat bulamıyorum da açıkçası kendimi bu işe ait de hissetmiyorum kendime yakistiramiyorum bile denilebilir mental açıdan çok yoruldum gecem gündüzüme karışıyor bu iş yüzünden sizce ne yapmalıyım konu hakkında sadece birazcık dertleşmek istiyorum

İş yerindeki mobing ve zorbalıklara dayanamıyorum artık ne yapmam gerekiyor?
Cevapla