Hukuku kazanacağıma kendim inanıyorum ama ailemden birilerinin psikolojikmen yapamazsın bakışlarına maruz kalıyorum ve ağlıyorum?

Ne yapmalıyım onları takmamam için bana nolur yardımcı olun. Bugün ilk defa o kadar çok ağladım ki gözaltlarım şişti hiçbir kimse küçümsenmeyi hak etmiyor ben de bunları hak etmedim neden böyle insanlar var ileri de savcı olacağıma bile inanmıyorlar, siz diyeceksiniz tabi sadece senin inanman önemli diye ama ben yine de üzülüyorum küçümsenmekten nefret ettiğim için ağlıyorum ve güçlü duramıyorum bu konu da ne yapmam gerekiyor gerçekten bana fikir sunun. Hukuk ve savcılık konusunda çevremdeki olumsuz düşünceleri kafama çok takıp ağlıyorum.

Hukuku kazanacağıma kendim inanıyorum ama ailemden birilerinin psikolojikmen yapamazsın bakışlarına maruz kalıyorum ve ağlıyorum?
Cevapla