Eğer bu sene Hukuk kazanamazsam ailem beni evlendirmeyi düşünüyor. Kazanamazsam ne yapmalıyım?

Daha önce üniversiteden mezun oldum ama ailem tatmin olmadığı için 2 senedir YKS’ye girip İstanbul veya Ankara Hukuk kazanmaya çalışıyorum. Geçen yıl Ankara Hukuk’u kıl payı kaçırdım. Bu sene bu iki bölümden birini kazanamazsam ailem eve görücü çağırmaya başlayacak. Sizce ne yapmalıyım?

Eğer bu sene Hukuk kazanamazsam ailem beni evlendirmeyi düşünüyor. Kazanamazsam ne yapmalıyım?
Cevapla