Arkadaşlar bugün iki işi de yapamadım moralim çok bozuk konuşalım mı?

Ben çok mu beceriksizim acaba! Artık hiç bir işi yapamayacak mıyım diye düşünüyorum. Şöyle ki bugün bir açılışa gittim 1 günlük bir işti zaten ama yapamadım. O kadar kalabalıktı ki hızlı davranamadim. Hızlı hızlı kayıtları giremedim. Gönderdiler istemediler. Sonra konfeksiyona gittim orada da hızlı olamadım. Birde benim elimde titreme var. Ben bugüne kadar marketten başka hiç bir işte çalışmadım çünkü. ya da tezgahtarlık satış öyle. Bundan sonra hiç bir işte çalışamayacak mıyım? Benim çalışmam lazım bir işe yaramam lazım çok canım sıkılıyor. Yarında kasiyer için markette çağırdılar. Evet ben markette çoğu işi biliyorum. İşte depo, reyon, şarküteri ve manav ama kasada daha önce 5 sene önce çalıştım ve unuttum yapabilir miyim bilemiyorum. Bunu nasıl diyebilirim ordaki müdüre. Birde gideyim mi ya olmazsa.
Arkadaşlar bugün iki işi de yapamadım moralim çok bozuk konuşalım mı?
Cevapla