Özgüvenim sıfır bugün dışarda çok zorlandım bakar mısınız arkadaşlar?

Kendimi beğenmiyorum özgüvenim sıfır tipim ıkı senede evrim geçirdi her sabah kendini cok kötü hissederek ne demek bilen var mı? dışarı cıkmak ıstemıyorum begenmıyorum herşeyide öyle giyemiyorum tam oturmuyor vs ınanın cok yoruldum ınsanlar bu cocuk ne yapıyor diyodur ınsanların yüzüne bakamıyorum mimiklerimi cok kullanıyorum kullanmayınca sankı komik duruyorum vs. otobuste kızın parasını şöföre verirken bile çekiniyorum gözüne bakamıyorum acaba dalga geciyorlarmı benle dıye düşünüyorum ben ne yapıcam böyle bu düşünce beni artık çok yoruyor dayanamıyorum...
Özgüvenim sıfır bugün dışarda çok zorlandım bakar mısınız arkadaşlar?
Cevapla