İşletme 2. sınıf öğrencisiyim ne zaman staj yapabilirim?

4 yıllık fakülteler ne zaman staj yapabiliyor ve yabancı dil öğrensem iş bulma olasılığım artar mı?

İşletme 2. sınıf öğrencisiyim ne zaman staj yapabilirim?
Cevapla